Prethodno savjetovanje
Grad Duga Resa je, temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi (NN broj 120/16) obvezan prije pokretanja otvorenog ili ograničenog postupka javne nabave za nabavu radova (male i velike vrijednosti) ili postupka javne nabave velike vrijednosti za nabavu robe ili usluga, provesti postupak obveznog savjetovanja sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od minimalno 5 (pet) dana. Na prethodno savjetovanje stavlja se:
- opis predmeta nabave
- tehničke specifikacije
- kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta
- kriterije za odabir ponude
- posebni uvjeti za izvršenje ugovora
Svi zainteresirani gospodarski subjekti za dobivanje ugovora o javnoj nabavi pozivaju se na sudjelovanje u prethodnom savjetovanju kako bi davanjem primjedbi, prijedloga i savjeta doprinijeli kvalitetnijoj provedbi postupka nabave i odabiru najbolje ponude, poštujući načela tržišnog natjecanja, zabrane diskriminacije i transparentnosti u postupcima javne nabave.
Nakon svakog provedenog savjetovanja Grad Duga Resa razmatra sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata, izrađuje izvješća o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ih objavljuje ovdje (niže).
UREĐENJE PARKA DR. FRANJE TUĐMANA, E-MV-01/2024
Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju može se preuzeti ovdje, koje se nalazi na sljedećem linku objavljeno u EOJN RH
Grad Duga Resa temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.
Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.
Objavljenim informacijama i dokumentima ovog prethodnog savjetovanja pristupa se putem poveznice: Prethodno savjetovanje
Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.
Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja dostupne su na stranicama EOJN RH Upute
Prethodno savjetovanje traje do: 04.06.2024.
IZVOĐENJE RADOVA NA IZGRADNJI OBJEKTA CENTRA ZA STARIJE OSOBE DUGA RESA - NPOO.NPOO.C4.3.R3-I4.01.0018, Evidencijski broj nabave: E-VV-01/2024
Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju može se preuzeti ovdje, koje se nalazi na sljedećem linku objavljeno u EOJN-u https://eojn.hr/prior-consultation-eo/1562
Grad Duga Resa temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.
Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju
Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.
Objavljenim informacijama i dokumentima ovog prethodnog savjetovanja pristupa se putem poveznice: Prethodno savjetovanje
Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.
Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja dostupne su na stranicama EOJN RH Upute
Prethodno savjetovanje traje do: 11.02.2024.
IZVOĐENJE RADOVA NA SANACIJI KLIZIŠTA U TUŠMERU, E-MV-04/2023.
Grad Duga Resa temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi (NN broj 120/16, 114/22) prije pokretanja otvorenog postupka javne nabave za nabavu radova male vrijednosti, provodi postupak obveznog savjetovanja sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 12.01.2023. do 19.01.2023. godine.
Javni naručitelj stavlja na raspolaganje Nacrt dokumentacije o nabavi, Troškovnik, Elaborat ocjene postojećeg stanja, koji su objavljeni i u Elektroničkom oglasniku javne nabave RH (https://eojn.nn.hr/SPIN/APPLICATION/IPN/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?id=7123706).
ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA NA PODRUČJU GRADA DUGE RESE , E-MV-01/2022.
Grad Duga Resa temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi (NN broj 120/16) prije pokretanja otvorenog postupka javne nabave za nabavu radova male vrijednosti, provodi postupak obveznog savjetovanja sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 18.02.2022. do 24.02.2022. godine.
Javni naručitelj stavlja na raspolaganje Nacrt dokumentacije o nabavi, Troškovnik koji su objavljeni i u Elektroničkom oglasniku javne nabave RH.
MODERNIZACIJA SUSTAVA JAVNE RASVJETE GRADA DUGE RESE, JN-59/2021
IZGRADNJA NOGOSTUPA - MO BELAVIĆI, E-MV-05/2021.
Grad Duga Resa temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi (NN broj 120/16) prije pokretanja otvorenog postupka javne nabave za nabavu radova male vrijednosti, provodi postupak obveznog savjetovanja sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 09.02.2021. do 16.02.2021. godine. Javni naručitelj stavlja na raspolaganje Nacrt dokumentacije o nabavi, Troškovnik i Grafički dio koji su objavljeni i u Elektroničkom oglasniku javne nabave RH.