NATJEČAJ ZA DODJELU FINANCIJSKIH POTPORA ZA PROGRAME/PROJEKTE UDRUGA OD INTERESA ZA GRAD DUGU RESU U 2021. GODINI

sij 28, 2021

Temeljem članka 26. Uredbe o kriterijima, mjerilima  i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (NN broj 26/15), članka 18. Pravilnika o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (Službeni glasnik Grada Duge Rese broj 05/15 i 11/18) i članka 60. Statuta Grada Duge Rese (Službeni glasnik Grada Duge Rese broj 02/13, 01/15, 06/17, 10/17 i 6/18 – pročišćeni tekst, 02/20) gradonačelnik Grada Duge Rese dana 28. siječnja 2021. godine raspisuje Natječaj za dodjelu financijskih potpora za programe/projekte udruga od interesa za Grad Dugu Resu u 2021. godini. Tekst Natječaja možete preuzeti ovdje.

Zaključak gradonačelnika o usvajanju Godišnjeg plana raspisivanja natječaja u 2021. pogledajte ovdje.

Odluka o izmjeni Godišnjeg plana raspisivanja natječaja u 2021. godini možete preuzeti ovdje, te tabelarni prikaz ovdje.

Godišnji plan 2021. javnog natječaja pogledajte ovdje.

Zaključak o osnivanju Povjerenstva za odlučivanje o prigovorima u 2021.

Ukupna vrijednost natječaja iznosi 195.000,00 kn od čega je iznos od 80.000,00 kn namijenjen za sufinanciranje programa/projekata udruga sukladno Programu javnih potreba u kulturi Grada Duge Rese za 2021. godinu iz područja kulture, a iznos od 115.000,00 kn za sufinanciranje programa/projekata udruga iz ostalih područja djelovanja.

Upute za prijavitelje možete preuzeti ovdje.

OBRASCI KOJI ČINE NATJEČAJNU DOKUMENTACIJU

  1. Obrazac opisa programa/projekta možete preuzeti ovdje.
  2. Obrazac proračuna programa/projekta možete preuzeti ovdje.
  3. Obrazac za ocjenu kvalitete programa/projekta možete preuzeti ovdje.
  4. Obrazac izjave o nepostojanju dvostrukog financiranja možete preuzeti ovdje.
  5. Obrazac izjave o partnerstvu (ako je primjenjivo) možete preuzeti ovdje.
  6. Obrazac izjave o točnosti i istinitosti podataka možete preuzeti ovdje.
  7. Obrazac životopisa voditelja programa/projekta možete preuzeti ovdje.
  8. Obrazac prijedloga Ugovora možete preuzeti ovdje.

OBRASCI KOJI SE DOSTAVLJAJU NAKON PROVEDBE PROGRAMA/PROJEKTA

  1. Obrazac za opisni izvještaj (nakon provedbe programa/projekta) možete preuzeti ovdje.
  2. Obrazac za financijski izvještaj (nakon provedbe programa/projekta) možete preuzeti ovdje.

OBVEZNI PRILOZI PRIJAVE NA NATJEČAJ

  1. Ispis elektronske stranice sa svim podacima o udruzi iz Registra udruga RH
  2. Izjava  o stanju žiro računa i blagajnički izvještaj na dan 31.12.2020. potpisanu od osobe ovlaštene za zastupanje udruge
  3. Godišnji financijski izvještaj o primicima i izdacima za 2019. godinu
  4. Potvrda Ministarstva financija/Porezne uprave o stanju javnog dugovanja za prijavitelja i partnere iz koje je vidljivo da organizacija nema duga
  5. Uvjerenje nadležnog suda, ne starije od 3 mjeseca, da se ne vodi kazneni postupak protiv osobe ovlaštene za zastupanje prijavitelja i voditelja programa/projekta (prije potpisivanja ugovora o financiranju programa ili projekta)

Rok za prijavu je 30 dana od objave natječaja na web stranici Grada Duge Rese odnosno do 27. veljače 2021. godine.

Moglo bi vas zanimati

SAMOPOPIŠITE SE U PRVOM DIGITALNOM POPISU STANOVNIŠTVA

SAMOPOPIŠITE SE U PRVOM DIGITALNOM POPISU STANOVNIŠTVA

Prvi digitalni Popis stanovništva provest će se u dvije faze i na dva načina, a građani će moći sami izabrati način popisivanja. Prva faza samopopisivanja kroz sustav e-Građani trajat će od 13. do 26. rujna, a druga faza popisivanja kada popisivači izlaze na teren...

PROGRAM RASPOLAGANJA DRŽAVNIM POLJOPRIVREDNIM ZEMLJIŠTEM

PROGRAM RASPOLAGANJA DRŽAVNIM POLJOPRIVREDNIM ZEMLJIŠTEM

Javni poziv za iskazivanje interesa za zakup i kupnju poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu RH na području Grada Duge Rese možete preuzeti ovdje.  Program raspolaganja te obrasce za iskazivanje interesa za zakup /kupnju poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu RH na...